ForsideVores WebsitesBannere & ToolsSpørgsmålKontakt & Info
Tips & Guides

Tips til promovering af betalingssider


For at få det optimale salg ud af sine websites er der et par gode råd at følge:

  • Placering: Sørg for at reklamen er så synlig for brugerne så muligt. Det er selvfølgelig en hårfin balance, hvor intensiv reklamen kan være uden at irretere brugerne for meget. Læg evt. nogle af vores flotte bannere ind på centrale dele af dit website, hvor mange brugere cirkulerer igennem. En forside placering giver ofte det bedste resultat. Vi har også gode erfaringer med at lægge bannere imellem thumbs til gallerier, hvor brugerens interesse det meste af tiden er rettet imod.
    Når en ny betalingsside skal lanceres, kan en popup anbefales for at gøre alle brugerne hurtigt opmærksom på nyheden. Der vil altid være en mindre kreds af brugere, der prøver alle nye sider, og disse brugeres opmærksomhed kan hurtigt fanges med en popup.

  • Vedholdenhed: Bliv ved med a reklame for en betalingsside i længere tid af gangen. I følge vores egne erfaringer skal brugere teases optil flere gange, før de køber adgang til produktet. Giv evt. betalingssiderne faste pladser på dit website - enten i form af tekst links eller små bannere. Så ved tilbagevendende medlemmer altid, hvor de skal tilmelde sig til en ny periode.

  • Variation: Sørg for at variere reklamerne. Skift hyppigt bannerne ud, så brugeren ikke bliver vant til reklamen. Fornyelse fryder!

  • Målrettet reklame: Der er naturligvis ingen grund til at reklamere for en betalingsside med kategorien babes på et gay site. Sørg for at reklamen såvidt muligt målrettes til det pågældende emne brugeren er igang med på din side. Har du flere kategorier på dit website, kan du med fordel linke til flere af vores sider; brug FetishBio under din fetish kategori, brug Babemovies under din babe kategori og såfremdeles.

  • Opfindsomhed: Intet virker bedre en nye ideer. Lav evt. selv reklamen og giv den det personlige eller grafiske præg, du mener, der skal til, for at sælge. Skriv evt. tekster til reklamen, hvor du selv anbefaler betalingssiden. Du kender dine brugere, og de kender dig, så undervurder ikke dine evner som formidler.